Dear Parent/Guardian,

Everyone has a voice in Harmony Public Schools’ ongoing pursuit of educational excellence, and I am asking for candid feedback about your child’s campus. We want to hear your thoughts on critical issues, including academics, student support, parent engagement, diversity, school operations, and the accessibility of school leaders.

Please take a survey that sent you by Mr.Yuksel and your child(ren) will receive a FREE DRESS pass. Here are the instructions to claim a FREE DRESS pass.

 

  1. Take a survey
  2. After submitting the survey take a picture of the confirmation page as shown below.
  3. Send the confirmation page picture to rismayilov@harmonytx.org by email with your and your child(ren)`s name.

Estimados padres,

Todos los padres tienen una voz en la búsqueda continua de la excelencia de sus hijos en las escuelas de Harmony, y hoy les pedimos que brinden su opinión sincera sobre la escuela de su hijo(a). Queremos conocer sus opiniones en cuanto a aspectos críticos, como la preparación académica, el apoyo al alumno, la participación de los padres, la diversidad, las operaciones de la escuela y la accesibilidad a los líderes de la escuela.

Por favor, tome una encuesta que le envió el Sr. Yuksel y su hijo recibirá un pase de FREE DRESS. Aquí están las instrucciones para reclamar un pase de FREE DRESS.

1.Participa en una encuesta

2.Después de enviar la encuesta, tome una foto de la página de confirmación como se muestra a continuación.

3.Envíe la foto de la página de confirmación a ismayilov@harmonytx.org por correo electrónico con su nombre y el de su hijo